Na de middelbare school heb ik getwijfeld tussen werken in de zorg of in de horeca. Uiteindelijk heb ik voor de horeca gekozen, en na een opleiding heb ik ook een aantal jaar met heel veel plezier in de horeca gewerkt.
Toen het duidelijk werd dat mijn man, Simon Kok, een huisartsenpraktijk hier in Waddinxveen ging starten, begon het bij mij toch weer te kriebelen en zodoende ben ik een paar maanden geleden begonnen aan de opleiding tot doktersassistente.
Sinds januari ben ik twee dagen in de week werkzaam bij WadVitaal. Ik kijk er naar uit om heel veel nieuwe dingen te leren en er met elkaar wat moois van te maken!